Bilancia po tyzdni

Nove peciatky v pase: 1

Prelet cez casove pasma: 7

Dojimavych momentov: vela

Vynikajucich ludi: este viac

Dostavenie sa na cudzinecku policiu: 2x

Skonzumovana cokolada: 500 g (400g milka + 100g jets...nie dobra kolumbijska coko)

Zmrzlina/nanuk: 0 (spala som ked v lietadle rozdavali hagen dazs!!! ako je to mozne???)

Aktivia: 3 litre

Urobenych palaciniek: 30

Z toho som zjedla: 1,5

Pluzgiere z robenia palaciniek: 1

Pochvaly za palacinky: 20

Ladove sprchy: 7

Nadavok pri sprchovani: 179 (extremne situacie si vyzaduju extremne opatrenia a zo zufaalstva som povedala kamosovi andresovi, ktoory ma doma teplu vodu, ze ci sa k nim nemozem chodit sprchovat....ze pre mna za mna nach sa aj na mna pozera...cavallero(asi tak sa to pise po spanielsky) samozrejme navrh taktne odmietol)

Vypita voda z vodovodu: 2,5 L

Hnacka: 7x

Ubytok na hmotnosti: 2,5 kg (priama umernost??? ak vypijem este dakych 50 litrov zmiznem z povrchu zemskeho)

Zavazky: 2 (pravidelne prispievat na blog a nepit vodu z vodovodu...mozno ze si aj ja zacnem umyvat zuby mineralkou ako Magda)

Kokain: 0g (tento tyzden je v argentine stretnutie prezidentov juhoamerickych krajin a pri ich bilancovani sa dospelo k zaveru, ze minulorocne prvenstvo kolumbie v produkcii kookainu im tento rok vyfuklo peru)

Heroin: 0g

Ine drogy: 0g

Salky kavy: 3 (v skole nam vzdy do triedy nosi skolska upratovacka kavu do tried, a kolumbijska kava sa predsa neoddmieta)

Alkohol: 0ml

Cigarety: 0 (Raz som bola ale s Magdou kupovat cigarety. Tu poulicni obchodnici predavaju kusovky. A ceny su teda dost smiesne. Magda kupila 10 mentolovych za 10sk. Skatulka Marlboro stoji 30sk. Ale zevraj su to nejake divne marlborky, asi z kolumbijskeho tabaku. A pre cenove porovnanie, 1 snickers stoji 30sk....import)

Lupezne prepadnutia: 0

Nasilne prepadnutia: 0

Vreckove kradeze: 0

Nova spanielska slovna zasoba: 384 slov

Spanielske slova, ktore som skomolila: 384 slov

Najcastejsie pouzivane slova: gracias, slovakia

Doterne otazky o tom, ci mam frajera: 41

Ustipnutia komarom: 34

Ustipnutia komarom nakazeneho malariou: 0

Uspesne prebehnutia cez 4prudovu cestu: 29

Uspesne prebehnutia cez 6prudovu cestu: 14
(Auto tu ma absolutnu prednost v jazde. Semafory pre chodcov su velkou raritou. Pripadam si ako panacik v pocitacovej hre, ktoreho treba dostat z jednej strany cesty na druhu pri nekonecnom pocte aut s vysokou rychlostou, s tym rozdielom, ze tento moj slovensky panacik/ja/...schyzo???... ma len jeden zivot)

Trovy za ubytovanie: 20usd

Zarobok: zatial nic, ale na konci mesiaca budem mat v rukach svoj prvy milion (pessos) aj nieco

Blogovych prispevkov: Skoro 10

Read Users' Comments (2)

2 Response to "Bilancia po tyzdni"

  1. Milan Kyseľ (Miňko), on 30. augusta 2009 o 10:52 said:

    uff...tak tomu sa hovori statistika :) zmeraj tie ukazovatele aj o tyzden, som zvedavy ako sa to bude vyvijat :))

  2. Unknown, on 1. septembra 2009 o 19:59 said:

    Nesmierne krasna bilancia.
    What's up with the pancakes? Ake to vlastne robis? Klasicke Slovenske?

    Neviem ci statistika uzivania drog bola velmi stastna volba. Teraz to tam musis davat zakazdym a my budeme vsetci dufat, ze sa to cislo nepohne z nuly :))

    Celkom by ma zaujimalo co si tym 41 ludom povedala na to, ci mas frajera ;))

    Hlavne si davaj pozor na to prebiehanie cez cestu! Tu v Amerike je to tazke aj ked chodci maju prednost, vacsina ludi to respektuje a mas na krizovatke prechody a semafory. Ten Kolumbijsky chaos si ani neviem (a nechcem predstavit).

    Hybaaaaaj na milion...

    P.

Zverejnenie komentára