Motoristicke okienko

Akej znacky je podla Vas toto auto?


Vyzera presne ako opel corsa. Odfotila som ale len napis, aby ste mi verili. Tieto chevrolety su tu najpopularnejsie. Okrem nich tu jazdia aj korejske auta, obcas aj nejaky VW, japonec, ale predovsetkym americke.
Dnes som sa kolumbijcanom snazila vysvetlit, ze chevrolet corsa je neuveritelny vymysel. Hovrila som im o znacke opel, ale len krutili hlavami, ze o tom nepoculi. Je tu ale este moznost, ze my to mame zle. Mozno je to fakt chevrolet a u nas sa to predava ako opel. Cakam na vase komentare k clanku.
Zostanme teda eeste chvilu pri autach. V kolumbii maju vodicsky preukaz uz 14 rocni fagani. Autoskoly som tu videla, ale nie su povinne. Vacsinou svoje deti naucia soferovat rodicia a potom idu uz len na skusku (iba prakticku). Ziskanie vodickeho preukazu ich odlahci o necelych 100eur.

Read Users' Comments (3)

3 Response to "Motoristicke okienko"

  1. Unknown, on 23. augusta 2009 o 20:07 said:

    Juuj...ale som sa nasr...dil. Som tu vypisoval litanie a potom ma Google nepustil sa zalogovat. Asi to bude tym, ze ja mam US account a Ty mas SK...

    Nevadi. Len tolko som chcel k tym autam, ze GM ako obrovska firma, ma v Europe, v Mexicu, J. Amerike a dalsich oblastiach sveta svoje 'prsty' vo firmach ako Opel a Daewoo a tie potom predavaju ich produkty. Takze niektore modely z US prejdu do inej krajiny bez zmeny mena, ale niektore sa zmenia. Corsa just happens to be od Opela...

    P.

  2. Unknown, on 24. augusta 2009 o 2:00 said:

    To motoristické okienko je určené asi hlavne (aj ked, nielen) pre mna. O Corse Peter napisal presne. Doplním:Aj v samotnej EU je to rozne. V Anglicku sa tieto autá predávajú pod značkou Vauxhall Corsa.
    ....a získanie vodičského preukazu je presne podľa mojich predstáv.... autoskoly si urobili u nas neskutocny bussiness

  3. my hidden angry side, on 26. augusta 2009 o 11:38 said:

    opel je len sucastou GM (teda mozno uz ani nie je, nedavno bol opelna predaj, ani neviem ako to skoncilo), rovnako aj chevrolet, simple as that :)

Zverejnenie komentára