International dinner party

V sobotu zorganizovali pre nas (mna, Magdu z polska a Maggie z mexika) medzinarodnu veceru. Uloha pre nas tri: uvarit narodne jedlo. Velmi ftipna uloha, hlavne z mojho pohladu. Maggie sa ulohy chopila velmi zodpovedne. Urobila pre nas enchilady, s kuracim, masom, syrom a specialnou super stiplavou omackou. A k tomu este aj kukuricne placky. 4 dievcata jej pri tom pomahali a trvalo to asi 4 hodiny. Ja som za dve hodiny urobila cca 30 palaciniek a Magda za pol hodinu urobila nejaky salat, co nema s polskom nic spolocne. Palacinky mali asi najvacsi uspech a samozrejme aj samotna priprava. Celey vecer ma solovovali „la experta de cocina“(alebo tak nejak....tie predlozky sa mi stale mylia), ked videli s akou lahkostou prehadzujem palacinky na panvici. Natacili si ma aj na video. Niektori odvazlivci sa aj odhodali, ze to vyskusaju, ale pokusy neboli az take uspesne.
(Z dovodu velmi zleho signalu pripojenia na internet nepripajam fotografie, ak sa podari, tak ich dam dakedy na facebook)

Read Users' Comments (1)komentárov

1 Response to "International dinner party"

  1. Unknown, on 29. augusta 2009 o 1:11 said:

    palacinky by som si dal aj ja

Zverejnenie komentára