Prichod a prvy vecer v Ibague

V Bogote na letsiku som videla plagat: COLOMBIA the only risk is wanting to stay. (jedine nebezpecenstvo v kolumbii je, ze tu budete chciet zostat). Po par tyzdnoch ci mesiacoch na blog urcite nezabudnem napisat ci je to tu z tohto hladiska az tak nebezpecne.









Do Ibague som priletela o 17.40 miestneho casu. Pred prichodom som si zamozrejeme zapisala telefonne cisla lokalnych aisecarov a adresu kde budem byvat, pre pripad, ze by sa nieco stalo a nik by po mna na letisko neprisiel. Zbytocne som sa obavala. Na letisku bolo nastupenych asi 10 studentov s uvitacim plagatom.






Z letiska sme sa odviezli taxikmi na moju sucasnu adresu. (ak mi chcete nieco poslat comu sa len potesim, nech sa paci adreesa: Millenium II., apertment 401, Ibague, Colombia...psc netusim). Vopred som vebec nevedela s kym a ako budem byvat tak som bola aj mierne prekvapena, ked som uz konecne bola vo „final destination“. Su to bytovky priamo v centre Ibague. Cez cestu je velky shopping center (oh no) aj kino. Byt je na stvrtom poschodi (ziadne vytahy) a ja som okrem 20 kg prirucnej mala 2 velke kufre (tak mi treba, ked sa neviem normalne zbalit).
A s kym byvam? S kolumbijskou rodinou. Senora Miranda s manzleom (toho som este nvidela) a so synom Andreas. Samozrejme, ze po anglicky nevie nik ani slovo. Prvy vecer som teda ficala na posunkovej reci.


Vecer pre mna studenti pripravili uvitaci vecierok, tak som po 36 hodinovej ceste (prestup v parizi bol 13 hodin) nemohla ist spat. Reku, ze sa len rychlo osprchujem a pojdeme. Ślovaci hovorili aj pisali, ze vacsina domacnosti v kolumbii nema teplu vodu. Ved naco aj. Cely rok je leto. Tak samozrejme ani v bytovom komplexe Millenium teplu vodu nemaju. Ale potom nechapem preco maju dva kohutiky. Mozno tu teplu vodu nakoniec aj maju, len som na to neprisla ako ju pustit.
Do podniku sme sli z bytu peso. Ja som samozzrejme mala na krku fotak. Hned ma studenti upozornili, ze si mam dat fotak radsej do tasky. (tolko k bezpecnosti....cestou domov som si radsej z fotaku vybrala pamatovu kartu...ked uz mam prist o fotak, tak nach mam aspon fotky).
Uvitaci vecierok bol super. Ludi asi 30. Vsetci boli na mna zvedavi. Priemerny vek 20 rokov.


Na pitie som si dala dzus lulo. Len som tak ukazala na menu na nejaky nazov a dobre som trafila. Lulo je ovocie pribuzne s papayou. Chutilo to neskutocne dobre, nieco ako mix broskyne a zlteho melonu.

Read Users' Comments (3)

3 Response to "Prichod a prvy vecer v Ibague"

  1. Milan Kyseľ (Miňko), on 21. augusta 2009 o 12:22 said:

    Jeeej...super. Len pekne pis o kazdom zazitku aby sme sa dostali aspon takto priamo do deja :)

  2. Paulína Zemková, on 21. augusta 2009 o 22:13 said:

    vidim ze si sa v cine nieco naucila. ako si v podniku vyberat z jedalneho listku :))) naslepo stuchat prstom ...

  3. Unknown, on 22. augusta 2009 o 9:04 said:

    más literarne črevo...velmi sa nam to paci!!! velmi dobry text, citali sme to hned vcera vecer pred spanim.

Zverejnenie komentára