Domace prace senory Amandy

O tom ako senora Amanda robi domace prace

Jedneho dna som sla z prace cez obed domov, idem si hore schodmi na 4 poschodie a ked uz som skoro doma, pozeram, ze na chodbe, pred bytom je takmer vsetok nabytok z obyvacky a jedalne. Do kelu, to som zasa raz nerozumela, co mi senora Amanda hovorila den pred tym. Mozno sa mi snazila vyzvetlit, ze sa stahuju, len ja spanielsky negramotna som nechapala. Vkrocim do bytu, a to len senora Amanda so sluzkou umyvali v byte dlazku. No neviem, ci je to dobre riesenie, vsetok nabytok presuvat. A byt je to super maly. Moj laicky odhad je takych 90m2. Ulavilo sa mi, ze sa nik nestahuje.
Ked som prisla domov vecer, nabytok bol uz na svojom mieste, ale teraz pre zmenu viseli po celom byte mokre handry. Senora nema snuru na pradlo, tak veci povesala napriklad na dvere, alebo na skrine alebo v sprche boli nejakym sposobom krizom zapriecene metly a na nich viseli nejake kosele.

Read Users' Comments (2)

2 Response to "Domace prace senory Amandy"

  1. Unknown, on 29. augusta 2009 o 1:19 said:

    byt s rozlohou 90m2 nie je maly

  2. Unknown, on 1. septembra 2009 o 19:36 said:

    90m2 na Kolumbijske (a mozno aj Slovenske) pomery urcite nie je az tak malo, ale v takom niecom si viem predstavit zivot len osamote - dokonca aj kvety by museli 'zit' vonku :))

Zverejnenie komentára