Vitajte na mojom blogu

(Warning: v prispevkoch sa objavia chyby, preklepy, hrubice, lebo nemam slovensky spellcheck)

Ti co ma poznate, viete, ze nie som osobou, ktora by verejne zdielala svoje pocity a nazory. Musim ale najblizsich par mesiacov urobit vynimku a podelit sa s vami o moje zazitky, pozorovania, skusenosti, poznatky, radosti a starosti na tomto blogu, ktory som zalozila pri prilezitosti mojej 4 mesacnej staze v Kolumbii.

„FAQ“

Aka staz?
Education internship – vzdelavacia staz cez vynikajucu organizaciu AIESEC. Budem ucit anglicky jazyk a kulturu v sukromnej jazykovej skole v mestach Ibague a Neiva v Kolumbii.

Preco staz a preco furt vymyslam kadeco a nepracujem na Slovensku?
Vyskytla sa vunikajuca prilezitost a o 5 rokov by som urcite lutovala, ze som sa jej nechopila.

Preco prave do Kolumbie?
Prvym kriteriom pri rozhodovanim, kam sa na staz vyberiem, boli poveternostne podmienky. Ak uz mam dakde zostat trcat sama, nach mi je aspon teplo.
A druhym kriteriom bolo naucenie sa noveho cudzieho jazyka. (Z tohto vyradovacieho kola vypadla hned Cina ci India, lebo zaklady tychto jazykov by som sa nenaucila ani za 5 rokov).
Povodne som chcela ist do Ekvadoru, ale v krajine nebola ziadna ponuka staze cez AIESEC, ktora by mivyhovovala. A v Kolumbii bolo ponuk neurekom a je to akokeby za rohom.
Po pravde vam poviem, ze mne sa tato krajina odjakziva spajala s nebezpecenstvom, drogami a chudobou. Slovaci co boli(alebo este aj su) v Kolumbii mi krajinu svojim rozpravanim a blogmi priblizili a nakoniec sa mi to az take hrozne nezdalo, skor naopak.
A ked je este k tomu vsetkemu „happinex index“ v Kolumbii medzi piatimi najvyssim na svete nie je co riesit.

Idem s niekym?
Nie, sama.

Read Users' Comments (1)komentárov

1 Response to "Vitajte na mojom blogu"

  1. Unknown, on 21. augusta 2009 o 12:01 said:

    Tak toto je bezprecedentny krok tej Julie, ktoru poznam. Zostal som absolutne bez slov a zaskoceny...lebo presne ako hovoris, nie si osoba, "ktora by verejne zdielala svoje pocity a nazory." Kto Ta k tomu prinutil? Boli ti Kolumbijski mafiani, vsak? Prepac, STASTNI Kolumbijski mafiani :))

    Nuz, som rad, ze sa aspon takto ozyvas a ze Ti je (zatial) dobre...

    Vela stastia...

    P.

Zverejnenie komentára